sobota 25. dubna 2009

Eva Aichmajerová: Těhotná Aichmajerová - Není tlustá a prsa má už čtyřky!

Moderátorka a herečka Eva Aichmajerová (30) čeká se svým přítelem Reném Decastelem (35) svého prvního potomka. Super.cz se přiznala, kolik kilo přibrala a jak se během těhotenství cítí!

„Těhotenství prožívám zatím skvěle. Jsem ve třetím měsíci a jediné, co mi dělá potíže, je můj šatník. Přibrala jsem zatím čtyři kila a do ničeho se nevejdu, takže nakupuju sukně, legíny, volná trička a šaty a doufám, že hezké počasí vydrží. Nabraná kila se mi naštěstí dostala jen do bříška a do prsou," prozradila Super.cz Eva Aichmajerová, která nakupuje velikost podprsenky číslo čtyři.

Moderátorka čeká svého prvního potomka s partnerem Reném, se kterým chodí tmavovlasá kráska teprve čtyři měsíce, ale pro ni je to ten pravý a Eva všude hlásá, jak je šťastná a zamilovaná. „Chtěla jsem dříve holčičku a těšila jsem se, jakou z ní budu dělat princezničku. V rodině přítele se ale rodí samí kluci a holky jednou za padesát let, takže očekávám chlapečka. Moje kamarádky, co mají kluky, ale říkají, že jsou prý mazlivější," tvrdí se smíchem Aichmajerová.

Kvůli těhotenství omezila Eva i svou práci. „Fotoeditorku už nedělám, věnuju se jen moderování na Óčku a i to mi zabírá dost času. Samozřejmě občas si odmoderuju nějakou akci, ale protože se blíží léto a golfy, tak budu moderovat hlavně je. Sice říkám, že jsem těhotná a ne nemocná, ale zakouřené prostředí večírků už mi nedělá moc dobře," dodala Eva.

Zdroj: Super.cz

Dejte vědět také ostatním:
Přidat.eu záložku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Novinky ze světa žen

Cestování

Domov

Gurmán

Móda

Nákupy

Sex a Vztahy

Společnost

Zdraví a Krása