neděle 3. května 2009

Helena Zeťová: Sexuální půst?


Se zpěvačkou Helenou Zeťovou (28) jsem zapadl do vyhlášené řecké restaurace na Žižkově. Během rozhovoru měla co dělat, aby uhlídala své dva Jack Russell teriéry a pozdravila všechny přítomné kamarády. Nakonec jsme z ní vytáhli všechno, co vás zajímá.

Heleno, na první pohled působíš velmi svěže. Může za to jaro?
Zase mi voní vzduch, je krásně, nahodila jsem na sebe teplejší barvy. Jaro miluju. Po pravdě mám ale hrozně ráda všechny čtyři roční období. V létě se těším, že si na sebe navleču teplý zimní věci, v zimě se zase nemůžu dočkat, až budu běhat v plavkách po pláži. Nikdy bych nechtěla žít v zemi, kde se počasí nemění.

Opravdu je za tvou dobrou náladou jen hezké počasí, nebo na ní mají podíl i jiné faktory?
Nepřímo se mě chceš zeptat, jestli jsem zamilovaná? Proč tuhle hloupost pořád někde píšou?

Protože jsi nám sama dříve přiznala, že jsi Vánoce nestrávila o samotě...
To je pravda, mám kamaráda, ale to ještě neznamená, že se budu zítra vdávat. Vídáme se, když chceme, ale ani jeden z nás toho druhého do ničeho nenutí a nic mu neslibuje. Žádného oficiálního partnera nemám. Netvrdím, že držím sexuální půst. To jsem zvládla jen jednou v životě, po rozpadu vztahu se svou velkou láskou Zikem jsem s nikým nespala rok a půl. Doteď nechápu, jak jsem to mohla tak dlouho vydržet. Jinak si ale myslím, že nikomu není nic do toho, s kým večer uléhám. Je úplně moje věc, jestli spím s dvanácti chlapama, nebo třinácti ženskýma. (smích)

Tví fanoušci by ale možná rádi věděli, o kom zpíváš ve svých písních...
V těch starých písních jsem přece zpívala o těch bývalých partnerech (smích). Teď už mám jen veselý písně.

Nebudu tě dál trápit. Jméno dotyčného z tebe zjevně nevypáčím. Když tedy nechceš uznat, že tvou dobrou náladu vyčaroval chlap, určitě ti musí dělat radost tvé nové štěňátko...
Mám nového pejska, jsou mu skoro tři měsíce a jmenuje se Beníček. Je pravda, že to není zrovna nejvýstižnější jméno pro takového divocha, jakým on ve skutečnosti je. Kdysi mi ale umřel pes, který se jmenoval Ben, a já jsem mu do nebíčka slíbila, že příští pes, kterýho si sama pořídím, se bude jmenovat po něm.

Proč sis pořídila zase Jack Russella?
Prvního Jack Russella – Samíčka – si Jarda pořídil s Darinou (Dara Rolins, bývalá přítelkyně Helenina dnes již expřítele hokejisty Jaroslava Bednáře, pozn. red.) a já ho po ní „zdědila“. Pak jsme si pořídili Kačenku a ještě dalšího Samíčka – když jsme totiž zavolali na staršího Sama, přiběhli všichni tři. Jen bylo blbý pojmenovat fenku Sam. (smích) Po rozchodu s Jardou jsme si zvěřinec rozdělili, mně zůstal Sam junior, a jelikož jsem ho nechtěla nechat samotného, tak jsem mu pořídila Bena.

Je pravda, že dospělý jedinec této rasy je inteligentní jako čtyřleté dítě?
Nejsem vědec ani odborník, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsou moc šikovní, ale na druhé straně velmi divocí. Musí mít pevnou ruku. Když něco provedou, tak si servítky neberu.

Nepřipravuješ se péčí o pejsky na vlastního potomka?
Je pravda, že je snad i těžší starat se o ty moje pejsky než o dítě. Kdo se stará zodpovědně o němé tváře, asi nemusí mít strach, že bude špatným rodičem. Od čtrnácti chci čtyři děti, tak mám co dělat, abych si svůj sen splnila.

S jedním chlapem?
Určitě bych byla nejradši, kdyby to bylo s jedním. (smích) Nechtěla bych, aby moje dítka měla každé jiné příjmení. Na druhé straně je nesmysl zůstávat ve vztahu, který vůbec nefunguje, jen kvůli dětem.

A kdy se chceš stát rodičem?
Až konečně poznám někoho, s kým bych si přála dítě, tak do toho půjdu. (zamyslí se) I když možná už pomalu dokážu slevit ze svých podmínek a třeba bych byla i schopná se o dítě starat sama.

Proč se ten pravý ještě neobjevil?
Vychovávala mě babička, která mě učila, že vztah musí být o absolutní věrnosti. Žijeme bohužel v takové společnosti, kde většina lidí má úplně jiný hodnoty, než mám já. Pro ostatní je nejspíš důležitější mít plno jiných hodnot ve vztahu, ale věrnost jim není blízká. Já jsem schopná všechny další věci oželet jen za tu cenu, že mi bude partner věrný.

Ani po zkušenostech s nevěrnými partnery jsi neslevila ze svých zásad?
Kdyby se můj partner po deseti letech funkčního vztahu zapomněl, tak bych asi přimhouřila oko. Jestliže se to děje příliš brzo, tak je něco špatně.

Proč sis ale začala s Jardou Bednářem, o kterém je známo, že právě věrnost mu nic moc neříká?
Věřila jsem mu tak hluboce, jak jen partnerka partnerovi věřit může. Teď si říkám, že je možná dobře, že to tak dopadlo.

Nevarovaly tě před ním kamarádky?
V otázkách vztahu si nenechám nikdy radit od druhých. Mám docela dobrou vlastnost, že si pamatuju jen to dobrý. To špatný ukládám hodně hluboko pod povrch. Když si vzpomenu na jakéhokoli muže svého života, vybavím si jen to hezký. Vážně to není klišé, myslím to upřímně.

Jaký je tvůj názor na Lucii Hadašovou, holku, která ti odvedla „posledního muže tvého života“?
Já tu princeznu neznám osobně a nepřísluší mi ji soudit. Skoro třicetiletá ženská a dvacetiletá holka mají dozajista rozdílnej pohled na svět.

Trápí tě ještě, že tě vodili za nos?
Svoje jsem si vytrpěla, byla to doba, kdy černý bylo bílý a nahoře bylo dole, ale teď už to jde úplně mimo mě.

Pokračování

Dejte vědět také ostatním:
Přidat.eu záložku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Novinky ze světa žen

Cestování

Domov

Gurmán

Móda

Nákupy

Sex a Vztahy

Společnost

Zdraví a Krása